Ozgeymenaraz Arkadaşlar bu ilacı bebeğine kullanan varsa kaç aylık kac günlük başladınız kaç damla ve nasıl verıyorsunuz ?
Pinkbery Ozgeymenaraz ben 2bucuk aylıkken kullandım bir ay yaklasık Günde bir caykasıgı kadar emzirmeden önce veriyordum. Ama şindiki aklım olsa asla vermezdim bu gaz damlalarını. Cok gereksiz buluyorum
Ecrnsutnlk Ozgeymenaraz 30 günlük filandı başladığımızda şurubunu verdim 1 cc kadar düzenli olarak sabah öğle akşam hep aynı saatte emzirdikten önce veya sonra verdiğinde işe yaradığını fark edeceksin ama hep düzenli şekilde aynı saatte vermeye dikkat et
serenaysimsek Ozgeymenaraz ben kızım iki aylıkken kullanmıştım, beş damla dört sefer şeklinde, faydasını görmüştük biraz😊
Annesininprensesi Pinkbery kesinlikle bende 5 ay verdim çok işe de yaradığı söylenemez hem de zararlı para tuzağı hepsi😒 keşke hiç vermeseydim