Mirosumm Sütüm çok kaliteli ve oğluma çok yaradığını söylemişti doktorumuz söylemişti, oğlum biraz 🐢. Ama onun dışında mama ölçeği olarak diyorum ben. Zaten sinir oluyorum mama verme işine ama gece bir kere vermek zorunda kalıyoruz işte. Uykum çok hafif uyanınca bir daha uyuyamıyorum ondan dolayı eşim veriyor