Mirosumm Merhaba, benim oğlum memeyi bıraktı. Mamayla besleniyordu. 5. ayının içinde tadımlara başladım doktorumuzun önerisi ile. Şu an 6 buçuk aylık olacak. Ben şöyle bir düzen oluşturdum. Sabah kalkışı 07:00 07:30 gibi oluyor. Mama veriyorum 150 cc içiyor. (Daha versem içer ama vermiyorum) Sonra oynama faslı, üst değiştirme falan derken bizim kahvaltı saatimiz geliyor. Özellikle bizimle birlikte yemek masasına onu da dahil ediyorum. İnanılmaz etkili bir yöntem çünkü resmen taklit ediyor ağız hareketlerimizi :) Yumurta sarısı, lor peyniri, avokado, keçiboynuzu özü, salatalık, bazen çok nadir zeytin ezmesi (tuzsuz) veriyorum, bunların hepsini aynı anda değil tabi kombinasyon yaparak, bazen karıştırıp çatalla ezerek.. Bazen irmikli, tam buğday unlu muhallebimsi bir şey yapıp içine katıyorum peyniri, yumurtayı falan. Sonra bizim demir ilacımız toz şeklinde. En sevdiği meyve muz şapşik oğlumun. O nedenle ara öğün 11:00 11:30 gibi muz oluyor. Ardından bir daha mama içiyor ve uyuyor. (Mama miktarı tamamiyle keyfine göre bazen 150 bazen 240 oluyor) 16:00 gibi çorba yapıyorum, bazen sebze çorbası bazen tarhana bazen pirinçli yoğurt çorbası gibi.. Bazende benmari usulü sebzeleri pişirip veriyorum. 19:00 gibi de yoğurt veriyorum. Aralarda dediğim acıktığını hissettiğim her an mama veriyorum yine.