salcali_yumurtaaa Kızlar doğum yapalı 45 gün oldu. Son bir iki haftadır farkedebildiğim ağrımın sebebimin o oldugunu anladığım et parçası gibi bişi oluşmuş. İlişkiden çok korkuyorum eşim sağolsjn çok anlayışlı ama nereye kdr. Doktora gitmeye korkuyorum doğumdan sonra bi acıya daha tahammül gösteremem diye korkuyorum. Ama ciddi bişiyse diye de korkuyorum. Başına gelen ya da duyan var mı napmam gerek 😞şuan düzleşmiş bi durumda ama açık yara haline geldi sanki bazen de vajina yanakları felaket derecede zonkluyor. Sarı da bi akıntım var geçmejen neler oluyo bana 😞 sağlık ocağında doktoruma bu akıntıyı söyledm enfeksiyon mantar vs için fitil yazdı ama geçmedi
Aley_ salcali_yumurtaaa Sarı, kokulu bir akıntı ise genelde mantardan dolayı oluyor. Bence bir doktora görünmelisiniz, ihmale gelecek bir şey olmayabilir, yada çok basit bir krem, bir ilaçla geçecek bir durumda olabilir. Geçmiş olsun.
23zumra salcali_yumurtaaa aynisi benden var ben 19 saat sanci cektim cok ikindim cocugun basi da gozukuyordu ama sıķışmisti bu yuzden acik sezeryana alindim ama bende dd et parcasi cikti 21 aylik kizim hala duruyor ve bende korkuyorum doktora gitmeyi oyle kaldi 🥺
Balevlat2019 23zumra bende de aynı sarkma galıba yuvarlak bı et parcası sankı heran dusecekmıs gıbı kızım 15 aylık hala aynı
aksam_ 23zumra bende de var bugün gittim yakılması gerekiyor dedi. Cuma günü ufak bir operasyonla yaktıracağım nasipse
BEN-DERYAA O et parcasi dediginiz sey kizlik zariymis arkadaslar.Normal dogumda zorlanma sonrasi vajina disina cikarmis.Toplu igne gibi basi varsa kizlik zari sasirtici ama oyleymis🤗
23zumra BEN-DERYAA oyle mi evet ben cok ikindim ama malesef normal dogum yapamadim peki caresi nedir bir bilginiz var mi ameliyat felan mi gerektiyor acaba
BEN-DERYAA 23zumra valla hic sormadim bilmiyorum ama iliski sirasinda aci veriyor belli zaman sonra sizede oluyormu
Yigitkubraa salcali_yumurtaaa benimde aynen oyle bir etparcsi vardi doktora gittm zor dogumlardan sonra kiziknzari disari firliyor seninkide oyle olmus istersen kucuk bi opersyonla alinbilir seni rahatsiz ediyorsa dedi … belki sizinkide odur ayrica o sizlama mantardandir ben bu sebepten kolay enfeksiyon kaptigimi dusujuyorm bende de kasinti agri var