1 ay 12 günlük bebeğim var kızlar emmesinde problem yok ama göğüsüm sızlayıp süt gelmeye başladığı zaman ağlamaya başlıyor neden olabilir sizce başına gelen varmı böyle bi şey hep aynı yerde ağlıyor göğüs sızladığı zaman gaz sancısı giriyordur diye düşünüyorum ama dikkat ediyorum böylede tesadüf olmaz hep aynı anda