Pelininzeynepi meme reddine benziyor.
-Biberon/emzik kullanıyor musunuz?
-Sütünüz tazyikli mi? Fışkırarak mı geliyor?
Bu unsur meme reddine davetiye çıkarır. Emzik varsa bırakın lütfen, biberon içinse hızlı akan uçlu değil zor çekilenden olmalı hatta mümkünse biberon kullanmamalı. Eds yöntemini önerirler, biberon hızlı aktığı için bebek kolayı seçer, memeden eforla çekmek istemez.
Eğer tazyik varsa ön sütünüzü elle sağın öyle emzirin veya yan yatarak ya da geriye yaslanarak emzirin, tazyiği önleyecektir.