Uygrtn süt hormonuyla alakalı bi durumda olabilir canım bende aktif emziriyorum ve 3. Aydan itibaren düzenli bi adet döngüm vardı geçen ay 8 gün geciktim ama bence süttendi çünkü bebeğimin emdiğinden daha fazla çoktu sütüm uzun zamandır sağmak zorunda kaldım ben buna bağlıyorum açıkçası gönlünüzdeki neyse o olsun 🙏