Kızlar iyi geceler bebeğim bir buçuk aylık bugün gündüz 10 dan beri uyumuyor yenice uykuya daldı gazı yok çıkarıyor karnı yumuşak ama kakasını yaparken köpük köpük çıkarıyor sütünü içmiyor yarım bırakıyor hep ağlıyor sanki acı çekermiş gibi Napayım akıl verin