Birdirbire embriyoyu genetiğe göndermek sanırım bahsettiğiniz şey. Benim oğlum da tüp bebek. Genetik test yapılmadı. Ama tedavi sürecinde öğrendiğim kadarıyla en sağlıklı embriyo seçimi için yapılıyor. Tutunma ve sağlıklı bebek şansını artırıyor.
Bildiğim kadarıyla embriyo yurt dışına gönderiliyor. Ve biraz maliyetli olduğunu hatırlıyorum.
Bilgim bu kadar. Daha detaylı bilen vardır inşallah. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.