Herkese merhaba hayırlı akşamlar
Kızım 8 ay 13 günlük yemeklerini pütürlüden biraz daha taneliye doğru artırdım bu aralar. Bi ara çok güzel çiğniyordu şuan tamamen yok oldu o alışkanlık. Ya çiğnemeden yutuyor(çoğu zaman) yada öğürüyor o taneciği algıladığında.
Nasıl bi yol izleyebilirim yada bu öğürme refleksi ne zaman kayboluyor, ne zaman çiğner önerisi olan varmı? Teşekkürler şimdiden 🌼🌼🌼