Anneler Merhaba 🙋♀️ 2 haftadır diyet yapıyorum sağlıklı besleniyorum diyelim 🤪 1.7 kilo verdim motive oldum ama ne yapacağım konusunda tıkanıyorum . Aslında bana verilen bir diyet listesi var ama sürekli aynı şeyleri yemek diyetten soğutuyor . Sağolsun hoca da şunu yesem olur mu dediğimde triplere giriyor. Ondan tarif arayışı içerisindeyim .Mesela farklı diyete uygun omlet tarifleri bileniniz var mı ? Veya ara öğün seçeneği ? Siz diyetteyken neler yediniz ? Ben diyetistenden 2 farklı tarif alta yazıcam birazdan 👇