Yaa artık çok yoruldum. 7 ay 16 günlük oğlum var uykuya dalması resmen işkence. En ufak şeyde uyanıyor tekrar uyumak istemiyor. Ne zaman düzene girecek bu. Tam aha uyudu bende yatayım diyorum kafamı yastığa koyduğum an uyanıyor geri. Sallıyorum emzik veriyorum beyaz gürültü açıyorum. Tekrar uykuya kendi ne zaman dalacak bu haylaz 🤦♀️