elfozyil dönem dönem yapıp sonra birden kesiyorlar benim kızımda öyle. Sonrasında yeni birşey öğrenip onu tekrarlıyor mesela önce 3 4 gün anne anne sayıkladı aaa ne güzel söylüyor dedim kesti 2 3 hafta sonra babababa dedi kesti şimdi dedede diyor. Bende başta endişelendim ama normali buymuş 😂