Arkadaşlar kızıma meme+mama veriyorum. Mama az verdiğim için 1 kutu 1 aydan fazla gidiyordu ama açıldıktan sonra 3 hafta içinde bitirilmesi gerektiğini bugün öğrendim😳 ben bebeğime 1 ayı geçmiş mamadan veriyordum, bilmeden benim gibi yapan oldu mu hiç? Siz ne yapıyorsunuz kalan mamaları atıyor musunuz?