E_srgt Memede uyuyup kalıyor memeyi de çıkarmıyor 15 20 dakika sonra bn kendm çıkardığım sonra diyorum acaba doymuş Mudur? Keşke çıkarmasamıydm vicdan yapıyorum? Bu durumda siz nw yapıyor sunuz merak ediyorum bebeğim 6buçuk aylık şuan?
buselidunya E_srgt Süt gelmediğine emin olduktan sonra bende çıkarıyorum yoksa sabaha kadar öyle dururuz 😄
blgzr_58 E_srgt memeye alıştığı için çıkarmak istemez yani sadece süt içmek için emmiyor bir nevi emzik görevi görüyorsun canım😊kendimden biliyorum kızım 12 aylık memede uyuyor emzik oldu ağzında resmen
tatlismelegim E_srgt doyuyordur canm doymasa uyuyakalmaz emin ol benim bebeğim de aynı durumda uyurken bi süre sonra çıkarırsam doymadıysa hala arabır ama doyduysa hiç anlamaz bile
E_srgt buselidunya çok sıkıntılı bi durum gerçekten gece her uyandığında emmek istiyor 1 aydr alışkanlık haline getirdi çok fazla uyanıyor
E_srgt blgzr_58 çok skntılı Bi durum gerçekten bn 1 yaşından sonra gece beslemesini kesmek istiyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
blgzr_58 E_srgt eğer kilosunda sıkıntı yoksa ve doktorda öneriyorsa aynen kesilmesi gerek kaliteli bir uyku için denedim memesiz uyutmayı uykuya dalma süresi uzadı ve çok ağlamaya başladı bırakmak zorunda kaldım bi sabrım yok 🙈🙈