Selam hanımlar , kızçem 4 aylik lakin merak ettiğim birşey var o da kaşık konusu , ek gıdaya geçişte en sağlıklı kaşık hangisi ? Plastik silikon bana çok cazip gelmiyor nedense tahta kaşıklar vardı bebeler için o da temizligi iyi olmazsa bakteriyi içerisinde tutabilir mi kafamda deli sorular siz neler kullanıyorsunuz tavsiyeniz var mı bu konuda ? Henüz erken ama smdiden bakınmak ve bilgi edinmek isterim😇