Daphnemom Meme reddi yapacaksa kaşıkla mama tadını alsa da yapıyo burdan okuduğum kadarıyla. Biz doğduğundan beri mama meme ilerliyoruz avent biberon kullanıyorum hiç meme reddi yaşamadık. 🤷🏻♀️
DefneVeraasigi Daphnemom bizim de aynı şekilde . Bu aralar meme reddi yapıyor gibi ama bunu atak haftasına bağlıyorum 4 aylık kızım
-Balkupumasel- @Edanrrq kaşık biberon. Şırınga da düşünebilirsiniz bence. Ben de mama takviye verirken 20 cc lik şırıngalar var onları kullanıyorum bebeğim 3bucuk aylık biberon kullanmaya cesaret edemedim🤷🏻♀️