Immomy Sorum bu arkadaşlar 6 aylık olduk şu an pusette yolculuk yapıyoruz. Ne zaman oto koltuğuna geçilir?
nneslihan Immomy be safe izi comfort x3 isofix aldık biz, yatış pozisyonu çok güzel yüksek olduğu için camdan dışarıyı görebiliyor, pusette çok sıkılıyordu durmuyordu o yüzden çok memnunum ben
Mirza3008 Immomy ya galiba cocuktan cocuga degisiyor. Oglum oturmaya baslamisti bile artik pusette durmuyodu. Bizde gec kaldik oto koltugunu almaya diye almistik cok sevdi. Hem yatar pozisyona da koyabiliyosun. Cocugunuz oturabiliyormu kendisi? Destekli bile oturabiliyosa oto koltuga hazir olabilir
eslemsiii nneslihan pusetten sonra oto koltuğunda durdu mu benim kızımda pusette durmuyordu hiç hep ağlıyordu bizde puseti kullanmayı bıraktık şimdi 14 aylık ama yine durmazsa diye oto koltuğu almadık. Şu zamanda alsak da durduğu yerde eskir belki ama yinede gerekli ☺️
nneslihan eslemsiii evet çok severek duruyor kızçem 😃 ocak ayında almıştık daha hiç arka koltuğa geçmedim🙈 kızım oto koltuğunun ben ise ön koltuğun keyfini çıkartıyorum😃
eslemsiii nneslihan ayy ne güzel 🤗 biz arabada savaşıyoruz kızımla öne babasının kucağına gitmek istiyor onu tutmama izin vermiyor ayağa kalkıp arka camdan bakmak istiyor düşmesin diye desteklemeye çalışıyorum ona da kızıyor 🤦🏻♀️😬
nneslihan eslemsiii aldığımızı araştırın bir isterseniz yüksek olduğu için sıkılmıyor çocuklar yatış pozisyonuda güzel
ikizlerinannesi2985 Immomy aldığınız oto koltukla alakalı. 0-36 kg alırsanız onlar doğumdan itibaren. 9-36 kg ise beklemeniz gerekir.
Mors_drenge45 Immomy 9 kilo olmalı veya 13 kilo son sinir olmalı kendi kendine oturabilmeli ( önünde yastık korumalı markalar var ama yinede kendi oturabilirse daha iyi olur).