Zeynebinannesiii Benim oğlum 4,5 aylık bizde aynı durumdayız 🥲 Her şeyi oyuna çevirdim diyebilirim uykusu var biliyorum ayağıma koyuyorum sallayım diye ama kalkmaya çalışıyo alıyorum kucağıma biraz oynuyorum tekrar yatırıyorum ağlarsa eline oyuncak veriyorum ya da diş kaşıyıcı falan veriyorum ağzına götürünce biraz da olsa susuyo 😂 Işıklı oyuncaklarla dikkatini dağıtıp ayağımda ellerini tutarak ninni söyleyerek uyutuyorum bazen arka fonda yağmur sesi açıyorum bu aralar biraz rahatladık bu sayede 🙏🏻🥰