mihrosum Hm pijama alacagım arkadaşlar kızım 17 aylık sizce kac beden alayım. Dar kucuk olsun istemiyorum 2.3 mu alsam 1.5 2 mı karar veremedim
Reyna mihrosum benim bebeğimin tüm kıyafetleri neredeyse h&m 6. aydan 9. aya akdar giydiğide var 1 ayda küçülen de var tulumları büyük oluyo genelde kıyafete görevdeğişiyor
Cheddar mihrosum genel olarak büyük ama bebeğiniz minyonsa ayına göre alın değilse bir beden büyük. Yıkama çekme payıda olmuş olur
ZehraSareMom mihrosum Genel olarak hm’den alıyorum kalıpları aylarına göre çok uyumlu bence, ben bi sıkıntı yaşamadım 5.5 aylığız
Minikom21 Ürünleri çok güzel bende hep kızıma ordan alıyorum tulumlar büyük taytlar küçül hırkalar genelde küçük oluyor ama ben 2 beden büyük alıyorum genelde
GoGirl mihrosum 16 aylik su am 1.5 2 giyiyor bence 2 3 yas almaniz daha iyi hem pijamaymis rahat olur tabi alti lastikli olmasi onemli kollarida o zaman daha iyi durur buyuk olsada
CemreKerem35 mihrosum Genelde kalıpları büyük . 17 ay için 18-24 daha uygun bence . Ama paçasını katlarım seneye de giysin derseniz 2-3 olabilir .
dolunay01 mihrosum taa ne zaman bı pantolon aldım görerek hemde çocuğun daha büyüktü ama beden olarak küçügu oldu yanı kalıpları cok buyuk