Oykummmm depresyon olduğunu sanmıyorum,annelik hüznüdür seninkide 40ınız çıktığında azalıyo geçiyor ama eğer 3 aydan fazla bu hislerin düşüncelerin sürerse o zaman depresyon olabilir. Depresyon çok ağır bi hastalık profesyonel destek gerekiyor ama şuan için senin durumuna depresyon demek yanlış olur.