Merhaba 4 gün önce doğum yaptım. Erken dogum yaptım ve bebeğim 2250 gr. İlk göğüs ucum olmadigi için sağip biberonla verdim. Kilosu düşmeye baslayinca doktor mama takviyesne başlatti. Silikon göğüs ucu ile vermeye calistim ilk almadi agladi kac gundur gogsumude veriyorum geri itiyor biberonu verdigimde hemen aliyor. Avent antikolik biberon almayi düşünüyorum kilo alana kadar mama vermek zorundayim. Ama meme reddi olmamasi icin aventin biberonu işe yararmi ?