Bnm çok daha kötü haberler olanları gördükçe aklıma kötü şeyler geliyor kendim zarar vermekten korkuyorum çevremdekilerin zarar vermesinden korkuyorum hiç huzurlu değilim 5 aylık bebeğim bu düşünceler yakamı bırakmıyor bugün psikoterapi için yazdım randevu alayım bilgi alayım diye doktor şöyle cvp vermiş
yalnız değilsiniz bu durumu sadece siz yaşamıyorsunuz suan bahsettiğiniz şeyler en az 10 kadından üçünün yaşadığı bir durum. Tam da psikoterapi ile halledilebilecek bir durum cunku öylesine kıvrandırır ki kişiyi şu an ruhunuz yorgun bunu farkedemeden bebeginize karşı hislerinizden dolayı yine kendinizi suçlayarak ruhunuzu daha fazla yorar durumdasınız. Bu ben olurum bir başka psikolog olur, ancak muhakkak terapi almanızı öneririm. Tedavi olmadıkça uzar gider cunku.