Merhaba arkadaşlar. Emzirdikten sonra mememin başı beyaz oluyor daha sonra böyle mor rengine dönüyor. Emzirirken bir sıkıntı olmuyor ama emzirme bittikten sonra çok ağrısı oluyor. Ağrıdan duramıyorum ağrısı sırtıma vuruyor. Bu sorunu yaşayan var mı neden böyle oluyor nasıl çözdünüz