erdeminannesi12 Bebeğim 1 aylık eşim yanlışlıkla hipp markanın 2 numara mamasını almış hazımsızlık falan yapar mı 3 gündür veriyodum bi huzursuz sanki ondan mıdır acaba daha önce yenidoğan için olanı kullanmıştık
Nohutannesi erdeminannesi12 hangi marka olursa olsun 2 numara kullanmamalısınız. Hemen değiştirin lütfen
erdeminannesi12 prenses10 görene kadar 3 kere verdim poposuna uyarı falan verdim biogaia damla verdim öğlende metsil kullanıyorum sabah akşamda gaz çıkarıyo ama kaka yapmadı ne yapabilirim başka
Ahimess07 erdeminannesi12 hadi eşiniz yanlış almış siz de mi yanlışlıkla kullandınız ? 1 aylık bebeğe iki numara verilir mi? Hiç bir mama verilmez 2 numara 1 aylık bebeğe acil değiştirin bağırsaklarını zorlar.
erdeminannesi12 Ahimess07 evet hanımefendi bende yanlışlıkla verdim görmedim 2 numara yazdığını insanlık hali olabilir değil mi? Sizin kadar bende anneyim 1 aylık bebeğime bile bile 6 aylık mama vericek kadar aptal değilim
Ahimess07 erdeminannesi12 1 aylık bebek günde 3-4 kez mama içer veya daha fazlası 3 gün diyorsunuz görmekle bakmak arasında fark bence ama yine de siz bilirsiniz 🙂 mamasının içine zeytin yağı katın mutlaka fazla uyarmayın poposunu alışabilir. Biliyor musunuz bilmiyorum ama karnına saat yönünde masaj yapın geçmiş olsun
erdeminannesi12 Ahimess07 sürekli vermiyorum doymadığını düşündüğüm zaman veriyorum 3 gün günde bir kere verdim 2 numara yazan yerde görüş açımda değildi farketmedim o yüzden hiç
Papatyaseverr erdeminannesi12 Özellikle mamayı kullanmadan önce numarasına ve tarihine bakın bazen tarihi geçmiş satabiliyorlar