Benim bebeğim de kolik çok zor durumda kaldığımda anason rezene ve kimyonu karıştırıp içiyordum kayınvalidem bebeğe içir dedi kayinim da hekim söylediği şu oldu, çocuğu müptezel mi yapacaksınız sen de içme sutundn geçer bende bıraktım artık sadece rezene ve kimyon içiyorum o rahatlatıyor zaten . Bı de ağlama atakları çok olduğunda uyaricilarin olmadığı karanlık sessiz bir yere geç kokunla sesinle uyuyup kalıyor birazcık sabretmen gerekecek sadece içirme bebeğine öyle şeyler