AntiFilozof İki ay önce doğum yaptım bugün regl oldum sol göğsüm ağrıyor ve sıkınca çok zor süt geliyor regl olmak sütü etkiler mi ?
Emreersavas AntiFilozof benim o hafta sütümde azalma oluyordu. Sonra düzeliyordu. Ama 2 aylık yine bebeğine yeterli gelecektir.
Mybabyboy1 Kesinlikle etkiliyor tam olarak neyin degistigini bilmesem de regl oldugum hafta emzirmede.sikinti oluyo sanirim azaliyo sutum
AntiFilozof Mybabyboy1 benimde sol göğüsümde azalma oldu normalde sıkınca hemen gelirdi sütüm şuan aşırı sıkmam gerekiyor gelmesi için mastit gibi ağrıda var sizdede oldumu hiç
151120 Bence etkiliyor benimde azalıyor ve bebeğim de emmek istememe durumları oluşuyor belki tesadüftür bilemiyorum tabi de
AntiFilozof 151120 ağrı oldumu peki mastit gibi ağrıyor ama mastit olmadığına eminim hem yeni sıcak duş aldım hemde çok sık emziriyorum ama mastit gibi ağrı var
Kubicim Bende 2 ay 10gün önce doğum yaptım reglm daha dün bitti. Bende değişiklik olmadı Allaha şükür. Kişiden kişiye farklılık gösteriyo olabilir
DDilekkk Aynı durum bende de oldu 1 hafta önce ilk reng de araştırdım tadında da değişiklik oluyormuş azalmasının yanında
151120 AntiFilozof yok canım Ağrı olmamıştı ama ben hemen Dilruba hanımın süt çatından içmiştim süt olsun diye
beyzaytr22 Tam o dönemde benim azalma olmuştu 2,5 aylıkken adet olmuştum ve sıktığımda sağ göğsümden nerdeyse çıkmıyordu ve o dönem meme reddini çok yoğun yaşamıştım yani adetten mi o aysan mı bilmiyorum çok zordu