TinkyWinky montessori hakkında sorulan sorulara kosarak gelıyorum çünkü cok cok memnunum şiddetlede herkeze tavsıye ederım şöyleki atak dönemlerinde geceleri uyanıyor benı ıstıyor beraber sarılsrak rahat rahat uyuyoruz cocugumda ıykuda çok döner taa baş ucuna kadar gitmiş olur korumalık olması zaten cok cok ıyı ilk alısana kadar kafasını cok vurdu ama korımalıklardan alabılırsın ben battanıyeyle ortuyordum sökü atıyordu Suan daha dıkkatlı 19 aylık kesınlıkle cok rahat