Selinnn Çok memnun kaldım.İsteyen düşünen varsa solomom baby düz cepli mavi renk kangurumu 130 tl ye satıyorum.
nrcnmrt Selinnn meraba Selin hanım. Ne kadar süre kullandınız kanguruyu? Almak isterim fakat daha uyguna olursa☺️
Selinnn Egemen00 Pahalı değil çünkü ben daha pahalıya almıştım. Size pahalı geldiyse ilgilenmeyebilirsiniz.
Selinnn Selma42 Çünkü artık kullanmıyorum.😉 Başkaları da faydalanmalı. İlgilenmiyorsanız neden yazıyorsunuz onu anlayamadım 😊
Selma42 Selinnn merak ettim çünkü bende kanguru arıyordum. Çok memnun kaldıysanız demekki cok kullanmışsınız ve bana göre o fiyat bu duruma göre fazlaydı ☺️ Neyseki satmışsınız hayırlı olsun
Selinnn Selma42 Merhabalar ben memnun kalmadığım bir ürünü satamam ki 😉 o yüzden gönül rahatlığıyla satış yapabilirim. Teşekkürler 😊
Berceste Zaten yenisi 160 tl biraz saçma bi fiyat vermişsiniz alana geçmiş olsun iyi kazıklanmış😃😃😃😃nasıl olsa yorumlara sert cevap veriyorsunuz dümdüz yazdım bende 😃😃😃
MerveCinarKaya Berceste yenidoğan aparatı vardır belki . Onlar 195tl . Kazıklanmamış da olabilir alan ;)