YamanAli beeen🤷♀️ oğlum 14 aylık, her gece muhakkak 2 ya da 3 kez uyanır. Bazen 1,bazen 2 saat geri uyumaz. Ama sakindir, kucağımda sakince yatırıp uyumasını beklerim. Artık popom uyuşuyor. Sabrım kalmıyor bazen benim de, neden böyle ben de bilmiyorum. Bunaldım ama kabullendim artık. Üstelik, uykuya geçme saatleri, uyku aralıkları hep olması gerektiği gibi. Sebebi nedir anlamış değilim☹️ uyumuyor diye ışığı yakıp oyun oynasam iyice uykusu açılır diye onu da yapmak istemiyorum