Mom070 Aylns Mini kullanmıyorum ama geç ısınmıyor zaten açınca öncesinde 200 derece açıp 180e düşürüyorum hemen ısınıyor.
Mora Aylns Pişirmesi çok iyi ısındıktan sonra ama soğuması da bir o kadar uzun sürüyor fanı 1 saatte bitiremiyor soğutmayı neredeyse
AlyaMeyra Aylns bende ankastresi var. Çabuk ısınıyor zaten hızlı ısıtma modu var istediğin dereceye gelince ötüp haber veriyor sonra istediğim modda pişiriyorum gayet hızlı ısıtıp hızlı pişiriyor ama mini fırın hiç kullanmadım bilemiyorum