Aycarya yetmediğini düşündüren şey nedir size?
sürekli emmek istiyorsa normaldir sadece aç olduğunda emmezler.
sütü arttıran tek şey emzirmek. Emzirin sağlıklı düzenli beslenin bol su tüketin . Yetmediğini düşünerek mama vermeyin bence, sütünüz o zaman daha az salgılanır.
inanın ben hiç araştırmadım ille de emzireceğim gibi bir çabam hiç olmadı. Doktorum mama verme dedi vermedim. Sürekli emmek istedi emzirdim kustu emzirdim kustu çünkü doyduğunu anlamıyo bile balık gibi emiyor. Sancısı oluyor emiyor. Uykusu geliyor emiyor. İlla aç diye düşünmeyin