[silindi] merhabalar, ben örgün iki tane üniversite bitirdim ama size asıl başarı hikayesini anlatayım çok gıpta ettiğim.
Bir arkadaşımın ablası, ilkokuldan terkti. Küçük çocuğu vardı ve boşanmıştı haliyle çalışıyordu kendi geçimini sağlamak için. Akşam eve geldiğinde, ders çalışarak ilk önce ilkokulu bitirdi. Sonra liseyi bitirdi açıktan. En son üniversite sınavına girdi, hukuk istiyordu. İstanbul üniversitesi hukuk fakültesini kazandı.
Siz istedikten sonra yapamayacağınız şey yok, okumanın yaşı, zamanı da yok. Çok seviyorum okumayı, bebeğim biraz rahatlasın gözümü üçüncüye diktim ben de. İstedikten sonra her şey olur, biz kadınların başaramayacağı şey yok💪