Dmyg bilemiyorum ama vaka sayısının artışı bununlada alakalı olabilir. Almanyada da 10 gündü yetmediğini fark edince en az karantina 14 gün oldu en fazlada 21 gün. Alman bakanlığı Robert Koch enstitüsünün önerilerine göre hareket ediyor türkiyede böyle bişey eksik ne yazık ki.