Zynp10 benimsw öyle olmultı 7 ay oldu covıd geçireli 14. Günde test yaptırmıştım yine pozitif çıkmıştım 18. Günümde negatife döndüm. Bulaşıkçılık doktor ilaçlar bittiğinde bitiyor demişti bana. 8 günden sonra bulaşmaz demişti. Ne yazık ki hala koku ve tadım yerine gelmedi. Çok geçmiş olsun Allah bir daha kşmseye yaşatmasın 🤲🏻