Bmedikalmuh Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük. 2 gündür gündüz hiç uyumuyor. Gece de 2 3 saat oturuyor uyanıp. Acaba uyku gerilemesi olayı mı başladı. Erken değil mi var mı yaşayan. Sürekli huzursuz
Sumeyra87 Bmedikalmuh onemli olan dogum tarihi bizimde o zamanlarda basladi sanirim netten bakabilirsiniz atak haftasina
Bmedikalmuh Sumeyra87 baktım ama benim bebeğim 38 haftalık doğdu. Ona göre hesaplarsak şuan güneşli günlerde. Ama uymuyor
PasaAnnesii Sumeyra87 benimkinin atak haftası nasil hesaplicam bebeğimin kendi doktorumda 20 Aralık dediler tahmini doğum için hastanem pandemi hastanesi olduğu için değiştirmek zorunda kaldim gittiğim hastanede bebeğin doğumu Aralık 12 dediler bebeğim 18 aralıkta doğdu 41 haftalık normal doğu m tarihini yazınca doğum günü falan doğru yazıyor sadece
eceunverkanra Bmedikalmuh Bebeginizin dogdugu tarih degil dogmasi gereken tarihle girmeniz gerekiyor gunu, dogum tarihi yanlis sonuc veriyor. 4.ay atagi yaklasik 3,5 ayliktan biraz once baslayip 4,5 ayliktan sonra bi surede bitiyor. 35 gun suruyor.
Zeynep5858 Bmedikalmuh Tam 5 aylık yok bitti bizde atak ama ataktan miras kalan meme reddi😢 memeyi kolay kolay almıyor.
Feyzza Bmedikalmuh canım bizde 4. Ayımızı bitirdik 5 başladık uzun süre atak var internette atak haftası var hesaplama oradan bakın
Feyzza eceunverkanra doğrusun canım ben 41 haftamda doğum yaptıgım için bizim az kaldı ataklarımızın bitmesine bunuda atlattık elhamdulillah
Emellina Bmedikalmuh ben hesaplamadim ama üç gün önce 4 aylık olduk üç gündür gözlemliyorum var dün gece yarım saat uyu uyan geceydi ondan önce meme reddi gerçi hala da var ikisi de ne yapsam hoşnut olmuyor 😄🤷🏼♀️
MihraNilkuzusu PasaAnnesii Benim kızımda 18 Aralık doğumlu ve atak yaşıyoruz. Tam 40. Haftada doğdu yani tahmini Doğum tarihimiz tuttu ben de buna göre hesapladım ve şuan atağın 20. Günündeyiz biraz daha rahatladık çok şükür ilk günler kabus gibiydi daha 15 günümüz var. Toplamda 35 gün sürüyor atak dönemi. 40. Hafta hangi güne denk geliyorsa o şekilde hesaplama yapmalısın canım
Sumeyra87 PasaAnnesii sizinki bizimkiyle ayni benim bebiste 41 haftalik dogdu.nen bir hafta oncesinin tarihine gore bakiyorum.hatta son adet tarihimden saydim ben 11 aralikta dogmasi lazimmis bizimkisi 19 aralikta dogdu.