Biz de aynı… parke sesi, bardağıma su doldurma sesi, ışığın düğmesine bastığımda çıkan ses, eklemlerimde yürürken çıkan çıt sesi… bunlar hep uyurken kımıldanmasına bazen de gözünü açmasına sebep oluyor. Şuan 6,5 aylık. Ama siz yazınca şöyle bir düşündüm de 3 4 aylıkken olduğundan daha az tepki gösteriyor. Sanırım zamanla rahatlıyor bu durum