Domdom Yıllar önce ( hatta tam 11 yıl olmuş :) ) yeni yeni duydugum zamanlarda bir heves yaptırmış, ve aşırı pişman olmuştum sonrasında. İlk iki hafta süper, sonrası berbat. Dökülürken kendi kirpikleriniz de gidiyor. Sonra da kirpiklerimi güçlendirmek için bir ton şey kullanmıştım :) neyse ki yağlar vs işe yaramıştı ama birdaha ne yaptırırım, ne öneririm.