Domdom Yaa kızlar kirpiklerim yok denecek kadar az var olan da sarı belli etmiyor İpek kiprik düşünüyorum yapan varmı memnunmusunuz ne kadar yaptırdınız cevaplarsanız sevinirim🥳
esraesma Domdom Benim kuzenim sürekli yaptırıyor çok güzel duruyor bende niyetlendim bi ara ama abdest geçiyo mu geçmiyo mu emin olamadığım için yaptıramadım🥺
Thesra Domdom Ama çok dökülüyor ipek kirpikte.O kısmı kötü ben yaptırmadım ama çok yaptıran arkadaşım bu durumdan şikayetçi
Mom0911 Asafeymeninannesi benim öyle oldu işte 😄önce memnundum ooo çok güzelmiş diye. Şuan inanın kirpiklerim hiç kalmadı
Domdom esraesma bunu bende bilmiyorum işte araştırmak lazım ama artık yaptırsam iyi olur ya çok güzel 🤧
Asafeymeninannesi Mom0911 Genel olarak herkes aynı şikayet üzerine yakınır 😊 tatlı badem yağı kullanmanızı öneririm
Domdom nursocum onu da sorayım ben inşalalh yaparlar onuda çok araştırdım çok daha doğal umarım işe yarar canım☺️
Thesra Domdom Şu özge özelin kirpik yağını kullanmanı öneririm çok faydasını gören var bir de onu dene bence☺️Kirpik yaptırmadan önce
ufuk0505 Domdom merhaba ablam güzellik uzmanı ilk yapıldığı zaman Çok güzel fakat döküldükçe şaşı gibi oluyo insan ve döküldüğü zaman kendi kirpiğinizin yarısını götürüuor maalesef, kirpik lifting deneyin isterseniz
Domdom ufuk0505 ya kötü oluyormuş bana da İpek kiprik çok tavsiye ettiler ben iyisi lifting yapayım sağol canım ☺️🌼
KardelenYB Domdom evet canım maalesef ben yaptmadım hıc ama arkadaşım dökülünce evden dışarı çıkmak ıstemezdi batıyor göze baya dökülme olunca 😅