pogacayanakli_aylamm Kızlar bebeğim 2 ay 17 günlük bugün kakasi ishaldi. Yastığı ve bası ensesi ilk defa bu kadar terlemişti. Bugün bende hamileliğimde beri ilk defa rahat lavaboya çıktım ve bende ishalim. Sizce bir sorun var mıdır. Ve bebeğim bu arada soğuk terluyir
Hilokiiii pogacayanakli_aylamm ishal sayılmaz 2 kere yaptıysa gayet normal canım ishal olarak denilmesi için şöyle hi 8-9u görmen lazım 😊
pogacayanakli_aylamm Hilokiiii yok valla kullanmıyorum. Yeni yeni kullanmaya başladım günlük vermeye çalışacam ama saati olmuyor bazen 3 bazen 6 oluyor bu bi sorun oluşturmaz demi
Hilokiiii pogacayanakli_aylamm saati değil canım günde 3 damla verilmesi gerekiyor ki doğduğu günden başlaman gereken bir vitamin oda bebeğine düzenli vermediğin için çok sıkıntı yaşarsın hemen başla ve bir günde 3 damla bebeğine mutlaka ver
pogacayanakli_aylamm Hilokiiii kaşıkla veriyorum kaşıkla verdim içinde tamamen 3 damla gitmiyor diye 4 damla veriyorum. Bir sorun olur mu sizce
Hilokiiii pogacayanakli_aylamm bir sorun olmaz 2-3 damla fazladan ama düzenli kullanmayı unutma annesi😊🌸
Weewe D vitamininin dozu markasina gore degisir. Ona dikkat ederek verin, aynisaat olmasi onemli drgil ama mesela alt acma sepetine falan koysanix unutulmamis da olur.
pogacayanakli_aylamm Weewe sağlık ocağınin verdiği monovit kullanıyorum günde 3 damla ama kaşıkla verdim için tam 3 damla gitmiyor diye 4 damla damlatip veriyorum