Merhaba herkese, kızım 5 aylık ve geceleri 2-3 defa emzirmek için uyanıyorum ertesinde hemen uyuyo. Şehir dışına ailemin yanına geldim 2-3 haftalığına. Geçen sabah 5 gibi uyanırken uyuduğumuz odada olmaması gereken bir banyo eşyasının odamda olduğunu gördüm ve annem veya kızkardeşim unutmuştur filan diye düşündüm. Ancak onlar kendilerinin bırakmadığını muhtemelen benim bırakmış olduğumu söyledi, ben de olabilir dedim ve üstüne de pek düşünmedim doğrusu. Ancak dün gece bebeğimin sesini duyan kızkardeşim uyuduğumuz odaya gelmiş ve benim emzirdiğimi görmüş, kızıma bir öpücük kondurup gitmiş ancak gitmeden “kendine gel uyku sersemisin” filan demiş. Tabi ben bunu kesinlikle hatırlamıyorum, odaya geldiğini bile hatırlamıyorum, biraz korkmaya başladım doğrusu, bu gibi örnekler var mı deneyiminizlerinizi merak ediyorum, kaygılanmam gerekiyor mu bilemiyorum 😞