melisaninannesi Liiilaaa Umursamıyorsanız okumayın yorumu sizi ilgilendireni okuyun. İnsanlar bir faydam dokunur diye yazmış. Ne diye bir yorum yaptınız çözemedim. Postlarda birbiriyle yardımlaşmak isteyen anneler olabiliyor. Hata bizde pardon!
Liiilaaa melisaninannesi herkes istediği postu acma soru sorma lüksüne sahip özellikle iki marka belirttim ne gerek var kalabalık etmeye ben zorunda mıyım o kadar bildirim almaya iclerinden işime yarayanı bulmaya eğer ki fayda sağlamak isteyen varsa kendi postunu açsın
melisaninannesi Liiilaaa ne desem bilemedim. Ne garip insansınız. Kendi kendine tribe falan girdin. Dikkat edersen hala şu markayı alma diyenler var. Bu her postta böyle. Neyse sen şey et iki markayla devam.
elifiii Liiilaaa Günlük kullanım için rahat 4,5 lt, dolma bile yaptıgım oluyor 3 kişilk aileyiz 2 aksamlık yemek cıkarıyor. Daha büyük alırsanız gün içinde sık kullanmak zorlayabilir belki ama tabi ihtiyacınıza göre alın.
Niloy Liiilaaa fissler vitavit comfort 6lt.içinde buharlı sebze pişirme aparatı da çıkıyor ama hiç kullanmadım henüz. Şunu da belirtmek isterim benim modelim sadece ve sadece düdüklü kaynayıp ayarı yapıldıktan sonra en küçük gözde ve altı kısık şeklinde pişiyor. Onun dışında asla pişiremiyosunuz büyük gözlerde bunu da belirteyim. Diğer modelleri öyle değil diye biliyorum. Bu şekilde pişince pişme süresi biraz uzuyor.
Niloy sibellllo evet başlarda o şekilde pişiriyor lakin ilerleyen zamanlarda hava kaçırma problemi yaşatıyor su akıtıyor çok sıkıntılı bi marka düdüklü konusunda. Siz ne kadardır kullanıyorsunuz. Modelden modele göre değişiyodur belki inşallah böyle gider sizinki
sibellllo Niloy 4 yıldır kullanıyorum ben neredeyse 2yıldır da baya aktıf kullanıyorum şnsallah bozulmaz
Slda35 3momm1 su damlatmıyor ama patladı bi kaç kez artık kullanmaya korkar oldum.Tencereleri tavaları kararma yaptı 1 ay kullanmadan.Mikseri bozuldu daha 2.kullanmada.O yüzden kimseye önermem Karaca’yı.
sibellllo Slda35 düdüklüsü patladı mı Karaca’nın en korktuğun şey bende Karaca kullanıyorum nasıl oldu ki lastığini mi oturtmadınız acaba iyice
Adalet-34 melisaninannesi allah belasını versin karacanın bütün çeyizim ordan tuzluk aldım yıkayım dedim üstğndeki boyaları attı
Elifffinnnn111 Liiilaaa ay dun instada gordum birinin patlamis eli yüzü yanmış vs cok kötüydü bende korkmaya başladım düdüklü tencereden