Annesininkuzusuu ben bir ay kullandım doktorumuz onay vermişti geceleri çok zor uyuyordu onu kullanınca 15 dk surmuyormdu uyuması ama her hangi bir düzen olmadı resmen uyuşturuyor gibiydi daha sonra başka bir doktora sorduk Ali Fuat serpen e götürdüm farklı sebeplerden dolayı kendisi asla önermedi kullanmamizi bende iki yıldır gotirdugum doktoru değiştirmiştim zaten zaruri durumlar dışında kullanılacak bişey değil malesef bırakınca zaten uyumada ki zorluk devam etti