Nik_mik_yok Sariduru daha önce teknesiz kullandım, gayet memnundum. Şuan tekneli hem ses yapıyor, hem tıkaniyor. Gideri çok küçük. Tavsiye etmem açıkçası
Prens0205 Sariduru kesinlikle teknesiz ebeveyn banyom teknesiz normal banyo tekneli temizliği daha zor oluyor
Annelercicektir Sariduru benimde tekneliydi çok sorun yaşadık su sızdırdı sonra ses yapıyor temizlik zor onu geri söktürdük fayans döşettik oh mis gibi oldu daha rahat kullanımı
Dilek1230x Sariduru teknesiz iyi hem temizlemesi acisindan iyi hemde kullanilisli okuyor tekneli koku yapiyor oyle duymuştum
Eesay Sariduru tekneliler bir süre sonra alttan çürüme yapıyormuş, arkadaşım yapıyordu bu işi bana o söylemişti. Hem teknesiz daha kullanışlı oluyor bence
Bebeminnie Sariduru teknesiz bence illaki kıyısından köşesinden su sızıntısı oluyor, çok can sıkıcı bşy
Petitom Sariduru ben teknesizleri daha kullanışlı buluyorum hatta evimizde tekneli var iptal edip yere yaptıracağız zaten yeni modern banyo örneklerine de bakarsanız hiç tekne kullanmıyorlar ve çok şık banyo yapıyorlar