Adigee Kızlar bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Sezeryan dogum yaptım 43. Gun bugun ama son 4 5 gundur kanamam hala var ve ilk 40 gune gore daha fazla. Bu normal bi durum mu? Yasayan var mi acaba?