Sblsrgnsn Öncelikle size de geçmiş olsun 💜 ilkinde 10 gün kadar lekelenme yaşamıştım. İkinci kürtajımda 10 gün kanama 10 gün falanda lekelenme olmuştu. 2 hafta sonrada adet olmuştum 🤦🏻♀️
kanama miktarı fazla ise doktorunuza görünmekte fayda var lekelenme şeklindeyse normal demişti doktorum 💐