Sarelle benimki de yapıyordu o zamanlar ve ondan daha küçük zamanlarında,şimdi ise ellerini sokup kendini boğmak üzere olduğu için yapıyo 😊 ben bir kere sormuştum doktoru normal dedi önemsemedi,geçti de zaten, daha çok ufak ya en ufak Bi tükrüğü, ağız suyu vs yada Balgamı varsa yutamıyor ya hemen boğazına takılıyordur.