Guzel anneler merhaba. 5ay 14 gunluguz. Gaz probleminden dolayı şimdiye kadar memede uyudu kucakta uyudu vs vs. Şimdi de devam ediyor gazimiz ama artık yoruldum. Beşiğine yatırıyorum yanına oturuyorum pispis diyorum yok, dokunuyorum yok, kucağıma alıp sakinlestiriyorum yok. Eksik veriyorum eliyle çekip atıyor yine uyumuyor. Sallamaya alışkın değil. Beşiği sallıyorum istemiyor. Ben nasıl alistircam kendi kendine uyumaya. Bana akıl verin. 1 haftadır uğraşıyorum. Bir de uyuyacaktı zaman kıvranmaya basliyor normalde dururken kıvranmıyor