fikolatte
Benim de iznim haziranda bitiyor ve bana da aşı önceliği verilmedi ama okulumda başka doğum izninde olan arkadaşıma aşı önceliği verildi. Anlamadım nasıl iş?
Okula dilekçe yazdım, üst yazı ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderecekler, İlçe Milli eğitim de İl Sağlık Müdürlüğüne gönderecek. Hatta Cimere de yazdım. Bakalım sonuç çıkacak mı🤷♀️