Bebeğim 3aylık. 3.ay itibariyle uyuturken önce kucağımda emzik verip hafifçe yaklaşık 3 4dk sallayıp gözlerini tam kapatmadan yatağına koyuyorum yatakta pış pışla uyutuyorum. 4ay olunca eğitim vermek istiyorum çok zorlanmamak adına. Doğru mu yapıyorum eksik yanlış var mı önerilerinizi bekliyorum. Birde şimdilik sadece gece uykusunda böyle uyuyor